Het lijkt maar niet de goeie richting uit te gaan met Linda de Mol. Na alle toestanden met Jeroen Rietbergen en de beschuldigingen aan zijn adres leek Linda uit een diep dal te kruipen, maar dan wel eentje waar ze niet lijkt uit te kunnen.

Nadat haar comeback eerst op veel positiviteit kon rekenen en ook heel wat mensen naar haar dramaserie ‘Five Live’ leken te kijken, is dat kijkcijferaantal drastisch aan het dalen.

Terwijl haar eigen ‘Postcode Loterij’ nog anderhalf miljoen kijkers weet te halen, haalt ‘Five Live’ nog amper de helft. Waar in de eerste week nog 987.000 kijkers de reeks wisten te vinden, blijven daar ondertussen maar 670.000 mensen meer van over.

“900.000 kijkers zappen dus weg. En er zit zelfs geen reclameblok tussen, auw! Dat is geen goed teken”, klinkt het bij mediaspecialist Tina Nijkamp in Party.

En ook Victor Vlam heeft weinig medelijden met Linda. “Eigen schuld, dikke bult. Ik vind dat ze het pr-technisch heel, heel, heel erg slecht aanpakt. Dat verwacht je niet van Linda de Mol, want dit is iemand die normaal gesproken pr-technisch gezien alles perfect doet.”

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van Showbizzsite.nl

Door Lisa Paulussen

Lisa Paulussen studeerde communicatie en ging nadien aan de slag als journaliste voor Showbizzsite.nl. Zij heeft een voorkeur voor het shownieuws uit Nederland en woont regelmatig premières en concerten van artiesten bij. André Hazes, Guus Meeuwis en Marco Schuitmaker knallen regelmatig door haar oren.