Het klinkt allemaal erg leuk om een eigen webshop te hebben, maar het is ook heel erg hard werken. Heel wat bekende Nederlanders proberen er eentje uit de grond te stampen, maar dat is niet altijd met evenveel succes.

Sylvie Meis probeerde om een lingerielijn op te starten met de naam ‘Sylvie Flirty Lingerie’. De start van die onderneming liet Sylvie zelfs filmen voor de Duitse televisie. Wat altijd mooi meegenomen is als reclame.

Maar jammer genoeg voor Sylvie kende het programma niet veel succes en wist het maar weinig kijkers te bereiken. Net zoals haar lingeriewinkel dus.

Op Amazon werd de lingerie aangeboden tegen een korting van 70%, en dat was behoorlijk dramatisch voor Sylvie, schrijft Party.

Maar Sylvie gaf niet op en startte ook nog een sieradenlijn Pure. Zonder succes. Ne zoals haar zonnebrillenlijn en het drankje dat het mogelijk maakt om het verouderingsproces op natuurlijke wijze tegen te gaan en te vertragen.

Niet alles lijkt dus in goud te veranderen wat Meis aanraakt.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van Showbizzsite.nl

Door Lisa Paulussen

Lisa Paulussen studeerde communicatie en ging nadien aan de slag als journaliste voor Showbizzsite.nl. Zij heeft een voorkeur voor het shownieuws uit Nederland en woont regelmatig premières en concerten van artiesten bij. André Hazes, Guus Meeuwis en Marco Schuitmaker knallen regelmatig door haar oren.