Ben jij al die reclame van BN’ers op hun sociale media ook meer dan beu? Niets tegen reclame, maar moeten ze dat nu echt zo vaak doen en die boodschappen telkens herhalen?

Hoe vaak hebben we nou al die vervelende reclame voor HelloFresh zien voorbijkomen? Véél te vaak. Maxime Meiland heeft van de mensen van het consumentenprogramma ‘Radar’ de award voor meest irritante influencer die reclame maakt gekregen. Zij doet als het ware niets anders, bovendien heeft zij bij het inzetten van haar kinderen blijkbaar geen schaamtegevoel. Dat hebben wij dus wel.

Maxime Meiland kreeg maar liefst 24% van de stemmen, zij won dus met behoorlijk wat voorsprong. Of zij daar fier op is? Mogelijk wel, ze zal zeker en vast voldoende cashen om al die reclameboodschappen te delen.

In ieder geval, bij ons komt HelloFresh er niet in, wij eten liever verser dan vers. Lekkere groenten komen uit de eigen tuin, toch? Oh ja, HelloFresh heeft ons niet betaald om dit bericht te publiceren, écht niet.